Projekt przeznaczony jest dla gmin, w których funkcjonowały Państwowe Przedsiębiorstwa Gospodarki Rolnej. Do udziału w projekcie uprawnione są dzieci i uczniowie pełnoletni, których członkowie rodziny (krewni w linii prostej, tj. rodzice, dziadkowie, pradziadkowie, opiekunowie prawni) pracowali niegdyś w zlikwidowanym PPGR i zamieszkiwali w miejscowości lub gminie objętej PPGR.
Maksymalny koszt udziału w projekcie wynosi 3 500 zł na jednostkę stacjonarną lub laptopa i 1 500 zł na tableta.
W ramach projektu możliwe jest sfinansowanie:
- nowego sprzętu komputerowego z urządzeniami peryferyjnymi i akcesoriami oraz niezbędnym oprogramowaniem, umożliwiających naukę zdalną, w tym niezbędne akcesoria i oprogramowanie dla osób z niepełnosprawnościami (w wyjątkowych przypadkach możliwy jest zakup komputera powyżej 3 500 zł oraz tabletu powyżej 1 500 zł niezbędne będzie uzasadnienie przez Wnioskodawcę wysokości kosztów zakupów takiego sprzętu);
- ubezpieczenia zakupionego sprzętu komputerowego;
- usługi zapewniającej dostęp do Internetu na sprzęcie komputerowym zakupionym w ramach projektu, w przypadku gdy opiekun prawny lub uczeń szkoły średniej, który osiągnął pełnoletność w oświadczeniu wskaże na brak możliwości zapewnienia usługi dostępu do Internetu.
Informacje o naborze oraz pełna dokumentacja konkursowa znajdują się pod adresem: https://www.gov.pl/web/cppc/wsparcie-ppgr
Oświadczenia w sprawie udziału w projekcie można składać w biurze podawczym Urzędu Gminy Przemyśl, ul. Borelowskiego 1, 37-700 Przemyśl (parter) osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego. Ze względu na konieczność zweryfikowania oświadczeń i sporządzenia wniosku o płatność dla Gminy Przemyśl oświadczenia prosimy składać w terminie do 28.10.2021 r. (liczy się data wpływu do urzędu)
Telefon kontaktowy – 16 888 94 07