Do dnia 23 listopada 2022 r. do Biur Powiatowych Agencji można składać wnioski o pomoc finansową w zakresie wsparcia finansowego rodziny, której zagraża utrata płynności finansowej w związku z wystąpieniem w 2022 r. w gospodarstwie rolnym szkód spowodowanych niekorzystnymi zjawiskami atmosferycznymi
Wnioski należy składać na formularzu opracowanym i udostępnionym przez Agencję na jej stronie internetowej do kierownika biura powiatowego Agencji, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania członka rodziny wnioskującego o pomoc.
WAŻNE:
Za datę złożenia wniosku uważa się datę wpływu prawidłowo wypełnionego i kompletnego wniosku do biura powiatowego Agencji właściwego ze względu na miejsce zamieszkania członka rodziny ubiegającego się o pomoc.
Termin składania wniosków nie podlega przywróceniu.
Termin 23 listopada 2022 r. dotyczy również konieczności dostarczenia do tego dnia kopii faktur przez wnioskodawców, którzy złożyli wnioski na poprzedniej wersji formularza. W przypadku złożenia wniosku po 23 listopada 2022 r. nie wszczyna się postępowania w sprawie przyznania pomocy.
Wnioski /kopie faktur mogą być składane:
- bezpośrednio w kancelarii biura powiatowego ARiMR;
- za pośrednictwem platformy ePUAP;
- wysłane za pośrednictwem wyznaczonego operatora pocztowego (Poczta Polska).
W przypadku składania wniosku za pośrednictwem wyznaczonego operatora pocztowego (Poczta Polska) o dacie złożenia wniosku decyduje data jego wpływu, a nie data jego nadania.
Więcej informacji na stronie: https://www.gov.pl/web/arimr/pomoc-dla-rodzin-w-zwiazku-z-niekorzystnymi-warunkami-atmosferycznymi-w-2022-r2